INFO

OFTE STILTE SPØRSMÅL FRA VÅRE KUNDER
og tilleggsinformasjon om forretningsforbindelser med Jersey53

HVOR MYE TID TAR DET Å LAGE DESIGN, KLARGJØRE DETALJER, PRODUSERE OG FRAKTE DIN BESTILLING?

Vanlig produksjonstid er 5-7 uker.
For ekspressbestillinger, kontakt oss direkte.

SPILLEREN / SPILLERENS NAVN ER ENDRET I LØPET AV PRODUKSJON: ER DET MULIG Å ENDRE BESTILLINGEN UTEN PRISØKNING?

Når bestillingen er godkjent for produksjon, kan eventuelle endringer i løpet av denne perioden belastes, avhengig av hva slags endringer det er snakk om. Dette gjelder også endringer av spillerens navn og nummer.

MENS DU VENTET PÅ DIN BESTILLING, HAR DU FÅTT NYE TEAMMEDLEMMER. ER DET MULIG Å BESTILLE FLERE EKSEMPLARER AV SAMME PRODUKT OG DESIGN?

Alle design lagres trygt på vår server, så det er mulig å bestille et mindre antall plagg fra samme  design. På grunn av innovasjonen innen teknologi er det viktig å vite at materialet og fargenyanser kan variere med tiden.

DU ER INTERESSERT I PRODUKTER til FANSEN SOM STØTTER TEAMET DITT, MEN DU HAR INGEN SOM VIL LAGE DEM FOR DEG. LAGER VI FANSEN- OG GAVE PRODUKTER?

Om du vil legge fansen elementer til bestillingen din og glede fansen din, ber vi deg til å kontakte oss direkte.
Katalogen oppdateres jevnlig hvert år, så se på det aktuelle tilbudet og tilgjengeligheten av varer før du bestiller.
Vi tar bestillinger fra 100stk, men mengden kan variere for hvert produkt. For eksempel er minimumbestillingen mindre for tekstiler enn minimumbestilling fra seksjonen Reklametekstiler.

DU HAR SETT ET INTERESSANT SNITT AV KLÆR ELLER HALS, SOM IKKE ER I VÅRT STANDARD TILBUD: KAN VI PRODUSERE DETTE?

Med vårt tekniske utstyr kan vi lage forskjellige snitt og design. Hvis du er interessert i ikke-tradisjonelle design, utenfor vårt tradisjonelle produktsortiment, er våre grafiske designere her for deg.
Denne tjenesten faller også inn under delen av spesielle bestillinger og blir behandlet som en separat bestilling med en separat godkjenningsprosess og tid for produksjon sammenlignet med normal produksjon.

DU ER INTERESSERT I SKREDDERSYDDE JERSEYS TIL IKKE STANDARD SPILLERE: ER DET MULIG Å SY KLÆR I ANNDRE STØRRELSER ENN DE SOM FINNES PÅ STØRRELSETABELLEN?

Ja, vi kan lage klær i samme design for andre størrelser enn i tabellen. Denne tjenesten belastes ekstra i henhold til kompleksiteten i endringene.

DU ER INTERRESSERT IN EN ANNEN SPORT ENN DET SOM FINNES I VÅRT TILBUD: KAN VI DESIGNE OG PRODUSERE JERSEYS TIL DIN SPORTSKATEGORI?

Ja, vi vil gjerne utvide vårt utvalg av produkter utover de vanlige sportskategoriene. Her ser vi hovedsakelig på mengden og snittet av klær, spesielle elementer, som er mulig å legge til (refleks elementer, trykk på spesielle plasser, kombinasjoner av stoffer …) og andre parametere som størrelse (i henhold til tabell /utenfor vår tabell ).

DIN BESTILLING HAR IKKE KOMMET I AVTALT TID.

Dette kan også skje, til tross for at vi gjør det beste vi kan.

Hvis det er nødvendig med endring i de vanlige frakttider, vil vi informere deg på forhånd.

Hvis det ikke har skjedd, vær vennlig og gi oss beskjed som fort som mulig så vi kan finne årsaken til forsinkelse og levere varene så fort som mulig.

HVILKE GARANTIER HAR VÅRE PRODUKTER?

Standard Garantien for kjøpte varer er 2 år for forbruksvarer,

og det beste alternativet er å kontakte oss angående reklamasjon så snart som mulig, og vi ordner med pengene tilbake eller en mulig kompensasjon.

DET ER AVHENGIG AV KRAVETS ART, SKADEOMFANGET OG KOMMUNIKASJON, SOM OGSÅ KAN SKAPE MISFORSTÅELSER.

JEG SER INGEN KONTAKT MULIGHETER FOR Å LEVERE KLAGE. HVEM SKAL JEG KONTAKTE OG NÅR KAN JEG FÅ VARENE TILBAKE?

Hvis du oppdager noe deffekt eller feil ved varene som ikke tilsvarer normal bruk av klær, kan du sende oss et bilde og en beskrivelse av defekten til vår salgsrepresentant: post@j53.no. Jo mer informasjon vi får, jo fortere kan vi behandle klagen.

HVOR LANG TID TAR KLAGEPROSESSEN?

Klageprosessen tar maksimalt tretti dager fra neste dagen etter at du sendte inn klagen. Prosessen består av sending tilbake defektvare, erstatning av vare, tilbakebetaling eller tildeling av rabatt. Når siste dagen faller på en helg eller ferie, flytter den til neste arbeidsdag.

LEVERTE VARER HAR MEST SANNSYNLIGVIS VÆRT SKADET UNDER FRAKT.
ER DET MULIG Å KREVE ERSTATNING AV VARER?

Vårt selskap holder ikke ansvar for skader forårsaket av transportfirma.
Våre pakker er forsiktig pakket og teipet for å forhindre skader på innholdet under normal håndtering.

I tilfeller der forsendelsen er skadet på grunn av vår feil, vil innholdet i forsendelsen byttes mot nye varer.

Alle klager behandles individuelt, fordi de ikke forekommer så ofte og de er forskjellige – det vil si at alle vanskelige problemer krever en individuell løsning. Det siste er først og fremst rettet mot kundenes tilfredshet.

HVORDAN KAN JEG VEDLIKEHOLDE SPORTSKLÆR FOR Å FORLENGE LEVETID PÅ JERSEYEN?

Vi anbefaler å lese hver produktetikett for å se hvordan du kan ta vare på akkurat ditt produkt. Hvis du har klær uten etikett og ønsker å vite riktig prosedyre, kontakt oss og vi vil gi deg informasjon. Generelt anbefaler vi å vaske alle klær med trykk med innsiden ut, ved 30-40 ° C, og ikke utsette klær for langvarig sollys.
Sjekk om klær ikke er utsatt for skarpe kanter av andre deler av tilbehøret, for eksempel borrelås, og bruk lavere temperaturer når du stryker. Det anbefales heller ikke å stryke trykte og sydde logoene alt for lenge fordi høy temperatur kan brenne tråd eller skade trykt materiale. Normal stryking er ikke noe hinder.

DU VIL FORANDRE TEAMFARGE OG FORBEDRE DESIGNET SOM DITT TEAM PRESENTERER, MEN DU VET IKKE HVORDAN DU KAN GJØRE DET.

Vi kan gjerne hjelpe deg med å finne det nye utseendet av ditt team ved å foreslå flere fargekombinasjoner og alternativer for hvordan å lage grafiske elementer for å fremheve deg i ditt  idrettskategori og fellesskap.

DU HAR BESTILT FARGEN PÅ PRODUKTET DITT, MEN VAREN KOM I EN ANNEN FARGE ENN DET DU SÅ PÅ SKJERMEN. HVORFOR?

Vanlige skjermer er innstilt i farger som er forskjellige fra de som finnes i printere. Mens vanlige skjermer er i RGB-fargespekteret (som består av et annet fargeforhold rødt: grønt: blått), fungerer printere med CMYK-fargespekteret (turkis: rosa-lilla: gul: svart, som har fargenyanser betydelig mer omfattende.)
Samtidig fordeles fargenes intensitet og lysstyrke på en annen måte, så hvis du ønsker å oppnå klare og konstante nyanser, anbefales det å bruke farger fra Pantone-skalaen som har unike koder. Selv om disse fargene er dyrere, er deres faste bruk en av hovedelementene i markedsføringen av alle forretningsenheter, selskaper og klubber i hele bransjen.

KREATIV DESIGN

PROFESJONELL BEHANDLING

HASTIGHET OG GUNSTIGE PRISER

KREATIV DESIGN

PROFESJONELL BEHANDLING

HASTIGHET OG GUNSTIGE PRISER

NOEN FÅ TIPS FOR RIKTIG FORBEREDELSE AV ORDREDOKUMENTENE

» Navn på spillere, nummere og valg av skrifttype.

På vår hjemmeside kan du laste ned en tabell, som er ferdig utfylt med en oversikt over alle personene som bestillingen vil angå. Legg til nummere til spillere hvis de vises på klærne, og sjekk diakritiske tegn til alle navnene. På dette stadiet kan du også vurdere skrifttypen, nemlig font, og mulig kontur rundt den. Mer om konturtyper og valg av font i seksjonen Skrifttype. Ikke endre tabellen, bare fyll ut innholdet med tekst.

» Riktig måling

For å bestemme størrelsen, må du måle brystet ved maksimal innånding. Vi er sikre på at unødvendig spenningen i materialet under bevegelse ikke vil tilfredsstille deg.
Det samme angår også målingen av armomkretsen til noen typer klær: det er aktuelt å spenne musklene og måle omkretsen på det bredeste stedet.

De fleste av stoffene våre er fleksible, holdbare og tilpasningsdyktige, men det er fremdeles bra å følge regelen: “Mål to ganger, bestill en gang.” Hvis det er en endring i den bestilte størrelsen, er en kommentar av typen: “litt lengre” ikke bra formulering av ønsket justering.

For hvert produkt er det et størrelsestabell. Du velger det mest passende for deg.

» Bilder til innsending

Hvis du allerede sender et bilde i jpeg-format, anbefaler vi en oppløsning på 300dpi. Da  kan du endre formatet på bildet, velg for eksempel – png, pdf, eps …, du kan også påvirke størrelsen og den nevnte oppløsningen.

» Vektorgrafikk vs. manuell tegning

Send oss gjerne alle bildefilene best i formatet .CDR, EPS, AI eller pdf.

I hverste fall kan du også sende innholdet i format .JPEG eller png. Men, hvis det er mulig å unngå dette, vil du ungå betydelige problemer som kan oppstå under design.

Hvis du tegner manuelle illustrasjoner og ønsker å ha et “tegnet” bilde i vektorgrafikk, kan vi gjøre det for deg. Når det gjelder teamlogoen – mot betaling, og i tilfelle design – kostnadsfritt ved bestilling over 10 st.

I dette tilfellet anbefaler vi at du sender bildet i høyeste kvalitet (300 dpi), tatt med et profesjonelt kamera, eller skanner det direkte, mens du holder øye med de underliggende flatene at de ikke er for lyse og opplyste, ikke for mørke for enkelte detaljer, konturer og farger kan skilles og bearbeides fra hverandre. Bilder tatt av mobiltelefon er lite brukbare.

» Numre til spillere må sjekkes før selve produksjonen

Ja, numrene… Hvem som helst kan gjøre en feil. Det numeriske tastaturet garanterer ikke 100% nøyaktighet av menneskelig skriving. Det kan skje alle, både kunder og grafiske designere. Derfor anbefaler vi at du dobbeltsjekker størrelsestabell, alle numrene og navnene på din bestilling.

» Express bestillinger

Kontakt oss direkte for ekspressbestillinger.